Tipareste

Strategie si obiective

Obiective strategice

Viziunea Companiei ADISS este aceea de a fi lider pe piata romaneasca in domeniul epurarii apelor.

Misiunea companiei ADISS, este aceea de a oferi solutii integrate complete pentru epurarea apelor uzate la un nivel tehnologic ridicat si de inalta calitate, pentru asigurarea unui mediu curat.

 

Directiile strategice prin care vom desavarsi aceasta misiune sunt prezentate

1. Dezvoltarea cunoasterii in domeniu, astfel incat compania sa fie un utilizator si un generator creativ de solutii si tehnologii in domeniul epurarii apelor uzate;
2. Implementarea retelei ADISS de solutii integrate complete, cu servicii aditionale produselor fabricate si puse în functiune, astfel incat reteaua de service si mentenanta sa asigure satisfactia permanenta a clientilor.
3. Dezvoltarea competentelor tuturor membrilor companiei prin sistemele de pregatire continua proprii si ale sistemelor educationale de interes.
4. Dezvoltarea si implementarea unor concepte noi in managementul companiei in scopul cresterii competitivitatii manageriale specifice firmei tehnologice inovative.

 

Valori:

  • competitivitate
  • competenta
  • dinamism
  • calitate.

 

Declaratia Consiliului Director

Compania ADISS S.A., prin strategie, dotari, prin produsele fabricate, serviciile oferite si mai ales prin segmentul de piata abordat, este o companie tehnologizata. In primul rand, tehnologia este prezenta si in mod continuu aceasta va constitui suportul pentru viitoarea evolutie a companiei. Al doilea aspect este legat de portofoliul oferit, portofoliu care este fundamentat pe tehnologii proprii, concepte proprii, solutii proprii. In general, compania ADISS nu ofera produse, ea ofera solutii pentru rezolvarea cerintelor pietei in domeniul tratarii si epurarii apelor uzate.


Strategia companiei a fost si este construita pe doua principii fundamentale:
a.) Valorificarea la un foarte inalt nivel al resurselor, in contextul cresterii ciclului de viata al produselor fabricate, a calitatii in conditii de mentenanta facila. Cu acest fundament compania ADISS se integreaza in economia bazata pe resurse, viitoarea directie mondiala a afacerilor industriale.
b.) Prin cresterea competitivitatii proprii, valoarea adaugata produselor si serviciilor se manifesta continuu. Acest principiu poate fi evidentiat pe de o parte prin numarul mare de angajati cu studii superioare, 75 dintr-un total de 150 de angajati, iar pe de alta parte prin viteza de innoire si modernizare a produselor fabricate.


Structura de management implementata, moderna de altfel, bazata pe managementul dual, ofera performantele manageriale de necontestat, performante bazate pe asumarea raspunderii, viteza decizionala si flexibilitatea in raporturile cu mediul extern al firmei, mai ales cu piata. Suportul managerial si al proceselor de baza este fundamentat pe implementarea Sistemului de Management Integrat ISO 9000 ,ISO 14000 si 180001.
Valoarea fundamentala a firmei este bazata pe conceptul de echipa. Resursa umana este in centrul atentiei managementului, ea fiind suportul fundamental de evolutie al firmei.


Ca si companie ajunsa pe treapta de dezvoltare actuala, strategia de dezvoltare pe termen lung vizeaza doua aspecte:

  • Dezvoltarea tehnologica atat a companiei cat si a solutiilor oferite si a produselor fabricate la niveluri tehnologice de varf;
  • Patrunderea pe noi piete si consolidarea pozitiei prin valoarea tehnologica a produselor, prin serviciile tehnologice in perioadele de garantie si postgarantie.

 

In calitate de director general al companiei ADISS si in numele Consiliului Director, pot afirma ca drumul ales de noi, este Drumul Tehnologiei, un drum fara limite, cu o disponibilitate permanenta pentru a oferi solutii competitive pe domeniul nostru de activitate. Aceasta disponibilitate nu este altceva decat o invitatie de a ne deveni partener, aici unde valorile promovate sunt:

  • competitivitate
  • competenta
  • dinamism
  • calitate.